lördag 13 april 2013

[ANNA] lörda

Skorpan valde att för tredje natten i rad dra en 19-08 sovning (ty du småbarnsförälder skola icke önska något mer...) Dagen startade med bacon och äggröra och fortsatte med däckbyte och sandlådelek med Vilma.

frågor på Linus frukostdryck? Jag kan tänka mig det. Det blir så när 3-åringen väljer c-brus åt sin far på apoteket och det finns rosa hallonbrus.


 full fart ner på stan, agenda byta förstora shorts och för liten blus. Det är sån sjukt stor skillnad på pojk/flick avdelningens storlekar.

mjuka-läppar-favoriter..

Övrig dag har också innehållit att tömma Skorpans garderob på strl 86/92 och fylla på den med större storlekar. Linus var på Kappahl häromdan och köpte massor nytt till Skorpan och kom hem med en full påse. Kul!
just nu, varm choklad och en kaka, följt av mina favoritägg, lite bloggläsning på det


7 kommentarer:

Fru Eriksson sa...

hej fru!
LYX att få sova!
Tänkte på en sak när jag satt och läste din blogg, här kommer vårt efterdagis snack i bilen hem en dag förra veckan

-Olle va fick ni för mat på dagis idag????

-BAJSKORVAR!!!!!!

Kram på er!

Linus sa...

Då kör de samma meny på landet som i stan.

erika sa...

Anna!
Finns det några Anton Berg kvar hos er ute på Maxi? Har letat mig fördärvad, men de verkar visst bara finnas ute hos er.. Cravings!! Inte fått min dos ÄN :(

anna sa...

Erika jag leta ihjäl mig under påsken tror fan vi fick in dom sent i år:( Men! Nu säljer vi ut dom för 15:- påsen finns nere vid kassan dock vet jag inte om det finns kvar, jag ska åka och handla i em. Hinner du före mig och köper alla måste jag döda dig;)

erika sa...

OMG! :)
Hoppas du inte tog alla, jag åker imorgon! ;)

anna sa...

Dom var slut, snööörvel! Nu ska jag vända upp och ner på stan efter fler, hojtar om jag hittar!

erika sa...

Please do! :)