torsdag 4 april 2013

[ANNA] torsda


Idag slutade hela familjen skapligt, Linus hämtade Skorpan och vi möttes i garaget strax efter 15. Eftersom solen strålade slängde vi bara in jobbväskor och dagispåse och gick till lekparken. Jag gick en snabb tur på stan, apoteket och inhandlade fingervantar och dagismysbrallor till Skorpan. Spanade efter ett par vettiga preggojeans att ha i lekpark och skog i vår. Dessvärre finns det ju bara leggings/tunna stretchjeans jag ville ju ha ett par slitstarka jeans som man kan leka, krypa och klättra i!

Linus och jag ska krypa ner framför denna nu. Jag ska göra mitt bästa för att hålla mig vaken. En rejäl förkylning med hostan från helvetet har hållit mig vaken dom senaste nätterna. Tre-fyra timmars sömn 3 nätter i rad, nu är jag färdig för nödslakt. Vore önskvärt att vara lite mer i form innan stundande jobbhelg. Linus och Skorpan är lediga och på helgschemat står bland annat matinébio. Skorpans första biobesök, spännande!

Inga kommentarer: