måndag 8 april 2013

[ANNA] onsda

 just ja jag dammsög precis nyss, sen gjorde Skorpan konfetti när jag bäddade...

mot Maxi!
 lugn bara lugn hon tog av sig kappan precis innan vi hoppade in i bilen..åka bil med jacka inte populärt!

Skorpan premiärade Minihuset idag när vi handlade. Jag förklarade hur det funkade i bilen och sa att vi går dit och tittar så får du se om du tycker det verkar kul. Inga konstigheter där inte, trodde inte det heller, hon är rätt tuff så där. Vi har ju haft lite barnvakter som inte är familj och Skorpan har aldrig varit vidare mammig eller pappig. Jag vinkade hejdå och sa vi ses om en stund. Sjuuukt lyxigt! gick ju fort och smidigt att handla när man har odelad uppmärksamhet på vad man styr med:) Skorpan ville inte gå hem så det blir nog Minihuset fler gånger skulle jag tro.

Linus kom hem till dukat bord och jag hade köpt hem hans favoritöl, sämre kan han ju ha´t ni;)

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Kände du dig också som en bov när du handla på systemet som gravid? (Eller var ölen från Maxi kanske?) Petter skickade i alla fall mig som höggravid att handla sex starköl. Då var jag snäll fru!

anna sa...

Dom är från Systemet och nä helt bekväm känner man sig inte....