tisdag 2 april 2013

[ANNA] tisda


När jag svängde in hemma på gården efter jobbet hittade jag två lermonster i kvarterets lekpark. Som ni såg i Linus blogginlägg så har dom gått all in, framstupa sidoläge i en lerpöl hela dan. Varje barns rättighet, fy farao va kul dom haft! Tycker på riktigt synd om barnen till såna stiffa päron som är rädda för gegg och smuts. Idag har Maria och Linus varit lediga med kidsen igår var det jag och Markus, det är kul att variera sitt umgänge;) Linus och Maria har spenderat dagen med att sola medans barnen busat i leran. Ingen av oss har tvättmaskin, vi har en tvätthall däremot, så vi spolade bokstavligen av barnen på vägen hem. Ja eller dom fick tvätta varandra! Imorn är jag och Maria hemma med kidsen då väntar nya äventyr.

NU, Game of Thrones efterlängtad säsongsstart, en stor kopp te och ett önskat tillfrisknande. Fy fan va dunderförkyld jag är. Ovanpå sjukan så sov jag inget efter 02 i natt sen åkte jag till jobbet strax efter 06. När man vid frukosten på jobbet kan konstatera att man redan varit vaken i 7 timmar då ni, då har man fångat dagen. Dagen har varit en kamp och jag har bitit ihop. Nu ska jag dö lite i sängen. Vi hörs hörni!

3 kommentarer:

Stina sa...

ANNA!!!
Jag blir tokig att det inte går att kommentera dina inlägg med min iFåååån...
Ge mig mönstret! Jag är redo. Tiden är knapp men det kliar i virk-fingrarna och jag vill börja!

För övrigt så är Du skit-snygg preggo-woman...

Lovisa sa...

Fy Fabian för en sån taskig natt. Inte ens kaffe hjälper ju vidare sånna dar. Hoppas natten blir bättre.

Visst är det fantastiskt med deras minnen barnen? Charlotte är likadan. Ibland bara häpnar man.

Min mamma berättade att vi hade kompisar på gatan när vi var små som aldrig fick leka i sandlådan för att de hade för fina kläder. Mamma kletade extra smuts på oss bara för att provocera varje gång vi skulle leka med de barnen. Haha. Love it!

anna sa...

Tack Stinafina:)! Då ska jag kopiera mönster till dig å det snaraste:) som sagt ta det i lugn takt.

Lovisa, nä fy tusan inte ens högkoncentrerat koffein hade hjälpt idag du;) fy tusan va värt av din mor!!

Kram på er!