onsdag 29 februari 2012

[ANNA] onsda

Hjärnan är pulvermos, man blir dum i huvudet av att vara riktigt trött. Skorpan sover och jag hivar kaffe, då och då kommer jag på mig själv att vara helt frånvarande, ni vet tittar rakt igenom dataskärmen utan att fatta nåt av vad jag läser. Alltså jag måste vakna till snart, resa mig ur soffan och försöka att göra något åt min tragiska skepnad. Jag blir inte piggare av att sitta här inte!
Tack för alla krya-på-dig-hälsningar till Skorpis, hon blir superglad och vi tycker ni är väldigt omtänksamma. Igår, måndag, hade vi över 80 läsare här på bloggen, tackar ödmjukast för att ni läser!

 man vet att det är vår i luften när syrran jag-vill-gå-hem-det 
-är-kallt Asklund säger: åh jag vill aldrig gå in!

Apropå nåt helt annat, läste i en Aftonbladet Klick häromveckan att George Clooneys fd flickvän ni vet hon italienskan Elisabetta Canalis numera är ihop med Jackass Steve-O. Inte så himla ögonbrynslyftande tycker ni kanske. Amen hallå eller ?! från Clooney till Steve-O . Det skulle vara som att jag lämnade Linus för Sean Banan...

1 kommentar:

banditgrrrl sa...

Hahahahhahaha! Fin helg till er alla!