fredag 17 februari 2012

[ANNA] fredag på knapp styrfart.

jag härdar ut....snart så, som jag har längtat!

 ganska likt haha..


I övrigt går det på knapp styrfart här hemma. Skorpan är vissen och vi tar det lugnt. Just nu sover hon gott på lite alvedon, Linus spelar tv-spel och jag läser bloggar/tidningar på nätet. Corren delade våra åsikter. Alltså när Henrik Schyffert menade på att: "man fan får plocka ut en vab-dag för att hinna åka och slänga en sprucken pulka. För att dom förbannade återvinningsstationerna är öppna 09:30-09:30 var fjärde palmsöndag" kissade jag nästan på mig. Det är ju sant! Alla ska återvinna och det finns ju en miljard olika containrar och vakter som bevakar vart man kastar vad MEN det är ju för fan aldrig öppet när man har tid!



1 kommentar:

Anonym sa...

Italiendrömmar ?????