fredag 3 februari 2012

[ANNA] BuSfAbRiKeN!

 En glad och förväntansfull kvinna i sina bästa år;) ameh vi ska ju till Busfabriken med Erikssons!





Aaa en näve suddiga mobilbilder fick vi ihop iallafall! Vi hade superkul och var där ifrån 10:30-nästan halv fyra. Bus och mat för hela slanten! Olle och Skorpan hade jättekul tillsammans. Jag och Hanna är dom modigaste morsorna i stan och åkte allt som var högt och läskigt hihi. Efter kvällsmaten kom Vilma och hennes föräldrar upp på en liten fira-min-födelsedags-fika. Tydligen fanns det ännu mer bus i Skorpans kropp, hon och Vilma jagade varandra runt i lägenheten. Men till sist var det ju ändå läggdags. Skorpan slocknade i sin säng på två röda kl 19:30. Jag och Linus ligger utsträckta i soffan NU- På Spåret!

2 kommentarer:

Mamma Hanna sa...

Cribbe har ont i knät och en uppbränd häl men jag som endast fyller 30 år känner mej hur fitt som helst ;) tack för en toppen skoj dag!!!!!!

anna sa...

haha det är ju tydligt vilka det är som är 40 snart;-) mitt vänstra knä är typ lila och hälen vidbränd! det är ju verkligen konstigt med tanke på vem som var mest handikappad innan;-)! kram