onsdag 16 december 2009

[ANNA] produktiv vinterdag!

Vilken härlig vinterdag! Kallt och halt men vafan man kommer ju i rätt stämning! Idag åkte vi iväg med all skit till återvinningsstationen, på vägen hem köpte vi en julgran. När vi kom hem blev det lite värmande soppa till lunch. Efter det kokade jag knäck för första gången. Det blev polkagrisknäck, kändes som ett bra alternativ när man inte tål nötter. Just nu står dom och stelnar i kylen och än så länge verkar det bli riktigt bra! När knäckkokningen var klar(tog faktiskt bara en halvtimme typ) så mötte jag upp Adisa och Johanna på Fräcka Fröken och drack kaffe. Nu är klockan sex och dags att dra igång kvällsmaten här hemma, det blir italiensk kycklinglasagne, medan den står i ugnen ska jag slå in dom sista julklapparna.


Idag kände jag att det var dags att piffa till världen med mina paljettleggings/ en favorit på köksbänken, min hyacintvas från E-teak.

2 kommentarer:

Anette sa...

Jösses vilken hot mama!

Anna sa...

Tack Anette! Jag försöker satsa på milf redan innan ungen kommit ut;)
kramar!