fredag 4 december 2009

[ANNA] Fredagsblogg!

Idag gick jag upp tidigt som fan i ottan, hade "öppning" på jobbet. Cyklade dit långsamt, långsamt på isfläckiga cykelvägar. Det var en stressig dag med lite för kort om kassapersonal så dagen flög iväg. Innan jag visste ordet av satt jag på cykeln hem, slängde i en maskin tvätt och mötte upp Johanna och Frida på stan. Vi fikade på Fräcka Fröken. Där fikade även en otroligt chic mamma med en mycket söt son i treårsåldern. Dock var det nåt helt annat som jag sneglade på, chica mammans väska. En "smålandskasse" från Svenskt Tenn. Damn her! Kvällen har spenderats i soffan med tacos och nypremiären av På Spåret. Ledsen Idol, men På Spåret är fan så mycket bättre! Jag kan faktiskt briljera med att jag kunde allra första frågan på högsta nivån. Men det är bara för att jag var på jobbresa i Lyon förra hösten. Resten av programmet hade jag ingen direkt koll på hög nivå hahaha. Nu ska jag och TokLaban krypa ner i sängen, båda två är riktigt snoriga fortfarande och kommer att slockna fortare än tomtebloss. Visst är Linus julpiffning av bloggen fin?! En liten glutt på vårt sovrum.
Ha en fin helg ni som är lediga! Jag och Viktor representerar s:t Korsgatan 10b med att ha jobbhelg.

ps Jeppe är det din tvättkorg som står i tvättstugan?

1 kommentar:

Johanna sa...

Julpiffen är superfin. Saknar dig i kväll! Puss