tisdag 15 december 2009

[ANNA] förlöst.

Halvligger utslagen i sängen efter dagens utmaningar och öden. Linus kollar på Top Gear och jag surfar. Vi har gått upp tidigt som fan, jobbat, storhandlat, jag fikade med Johanna, lagat en sydfransk fiskgryta, sovit i soffan och sorterat prylar. Det sistnämda blev en riktig fest! Tror jag väckte besten i Linus häromdagen, efter kvällsmaten blev han jättesugen på att rensa och slänga. Jag var inte sen att haka på, allting sorterades i olika återvinningshögar. Körva du kan vara stolt över oss, varenda pinal källsorteras! Ikväll somnar jag tillfreds och förlöst av att äga mindre prylar. Imorron åker vi till tippen, på vägen hem blir det nog julgransinköp. Vet ni förresten att en kungsgran i år går loss på 480:-. Jajemän köp en gran och känn dig skinnad och våldtagen typ. Om ni äger skog och mark och vill donera en gran till oss går det bra. Vi zappade förbi Svenska hjältar-galan igår, varenda uppmärksamhetstörstande b-kändis satt rödgråten i publiken. Jag sätter mina båda armar på att Malou von Sivers var där och hamstrade gripande livsöden att leva på ända till i vår.

sov sött!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jösses skräms inte sådär...
Visst är det härligt att bli av med gammal bröte - en sysselsättning jag borde ägna mig lte oftar åt ;-)

Anna sa...

Förlåt Bea! Haha nejdå bebisen är i tryggt och bra förvar i magen. Och där får den hålla sig i typ 11-12 veckor till, men den får gärna ploppa ut helt apropå några dagar för tidigt. Det verkar kämpigt som fan att gå långt över tiden.
massor julkramar!