söndag 6 december 2009

[ANNA] jobbjobbjobb..


Jag kom hem till det här idag. Pajformen hade tydligen uppfört sig riktigt dåligt.

Idag är den fjärde av sex arbetsdagar i streck avklarad. Förutom att jag är riktigt trött, förkylningen inte ger med sig och att jag börjar blöda i näsan i tid och otid så är det bra. Eller jag är lite förvirrad också, graviditeten gör en skapligt trög. MEN enligt en artikel i Aftonbladet för ett tag sen så fanns det iallafall inga vetenskapliga belägg för att kvinnans hjärna skulle KRYMPA när hon är gravid. Sicken tur då, men nåt fel är det ju. Linus njuter av att inte vara den med minst koll på läget i hushållet för en gång skull. Jag skickade ner stackarn i källaren igår för att ta upp julklappspappret som jag köpt på Ikea, och som av någon anledning hamnat där. Linus hittade det inte. Det var för att jag aldrig köpt nåt julpapper på Ikea! Fan det stressar mig, jag har tappat kontrollen, totalt. Nu ligger vi och halvsover i soffan, pizzeria Florens var här med lite kvällsmat förut. Vi har sett gårdagens Robinsonavsnitt(jag jobbade kväll igår), herregud vad osympatisk Annika Holtz verkar! Vilken gnällig jävla f*tta!

Inga kommentarer: