tisdag 29 december 2009

[ANNA] hola muchachos!

Idag var det minst sagt mycket kunder på jobbet, folk hinner knappt svälja julmaten förrän dom panikhandlar nyårsmat! Nu börjar magstorleken kännas av på jobbet, det tar sin lilla stund att ta sig från punkt A-B. Och faktumet att jag måste kissa typ fem gånger på en timme snabbar ju inte på transporttiden direkt. Nu har jag lånat min pappas bil och det är galet lyxigt. Vet inte vad jag skulle göra utan den nu. Körkortet går in på topp tre över det bästa som hänt i år! När jag kom hem från jobbet var Viktor och Linus i full färd med att skruva upp stringhyllor. En uppe hos oss i barnkammaren och en nere hos Viktor&Frida. Medans karlarna skruvade vispade jag ihop raggmunk, det är fan så gott att jag får tourettes! Idag landade H&M:s vårkatalog i brevlådan så nu ska jag göra te och bestämma mig för om det blir pappas kanelkaka eller glass till. Sen ska jag sondera vårens modeterräng och drömma mig ur mammakläderna.

Igår när jag jobbade var Linus iväg och köpte en bilbarnstol. Det blev en Brio Primo med bas, skitsmidigt bara att klickeliklicka bebben i och ur bilen.

3 kommentarer:

Maria sa...

Skitsnygg hylla!!! Sån vill jag också ha!! Bäässssnygg! ;)
Stolen ser ju knappt använd ut, bra köp!
Hallå varför har inte jag fått H&M katalogen...stjärthål! Hoppas den kommer annars knatar jag upp och lånar din. ;)
Puss

Anna sa...

Det finns fler hyllor där den kom ifrån, inte gratis men till ett okej pris! Har katalogen inte kommit imorn så är du hemskt välkommen att ta min!
puss

Anette sa...

Bra stolköp, vi är jättenöjda!

Skönt att du har egen bil nu när det är så jobbigt väder ;)