torsdag 9 april 2009

[LINUS] Jahapp.

Då var det dags igen då. För de som inte är så insatta (dvs alla förutom [1336]Robbslobb och [1337]Tarmaxx) så är en kill streak när man i onlinespelet Call of Duty dödar flera motståndare konsekutivt, utan att själv dödas. Dvs dödar jag 3 (tre) motståndare och sedan dör själv så får jag en "3 Kill streak" (samt belönas med ett s.k. recon plane). Idag slog jag nytt rekord och drog ifrån ganska stort. Detta är ett sådant där sällsynt tillfälle då det faktiskt är i sin ordning att skryta lite.

Detta innebär då förstås att jag, under en och samma match, bragt livet av 43 nervösa onlinenördar runtom i världen utan att själv dö en enda gång. Resultat; två voicemessages med beröm (varav ett var från killen som jag dödade flest gånger...), en kamratförfrågan samt en jädra massa självförtroende. Se upp.


[1338]Syndikhat 43 - 0

4 kommentarer:

[tarmen] sa...

du är ju för fan cp!

[tarmen] sa...

grattis till dig!

1338 sa...

Tack *lol*

1336 sa...

även en trasig klocka kan visa rätt.