tisdag 21 april 2009

[ANNA] Frida är paradisets orm....

..och äpplena är pizza! Vi hade lagt fram lax från frysen när Frida ringer för att be om pizzaråd. Ni kan ju tänka er hur det slutade. Ja, laxen ligger numera i kylen.

Pizzaförväntansfulla!

Annars har det varit svinkallt och grått idag enligt min mening. Jag har varit på jobbmöte 9-15 det var mycket givande och lite nya trix är på g. Sen stressade jag till körskolan och gav mig ut i rusningstrafiken. Min körlärare är mycket trevlig och vi hängde lite och drack kaffe innan lektionen. Kändes som att fika på en fritidsgård. Lika fräckt som körskolan utlovar i sin reklam. Nu ska jag ta en dusch och sen lägga mig i soffan. Imorron väntar lunch med Johanna och sen en roadtrip.

1 kommentar:

Johanna K sa...

Åh pizza! Gott! Påminn mig om MuS och The Look! Ses imorn baby Puss (på linus oxå... å alla er andra stkgbloggare)