tisdag 28 april 2009

[ANNA] Kära blogg..

Idag har jag städat badrummet, inventera sminket av bara farten. Hittade en ögonskugga av märket Steel nu tänker säkert ni läsare vad är det för piffigt? Jo det ska jag säga er Steel är H&M:s eget sminkmärke. Så hette det vid den tiden som Divided hette Impuls, och låg på bottenplanet. Skulle väl tippa att jag alltså köpte denna ögonskugga -97 kanske. Vill minnas att den iallafall var skitsnygg när jag sen året senare fyllde arton och gick på krogen. Det enda stället man kunde dansa på och som man kom in på var "Ribban", Blue Ribbon. Om man inte var så crazy så man gick på Club Kitsch, gamla the Rock/Biljardpalatset. Ögonskuggan kastade jag faktiskt, den passade i ärlighetens namn inte ens på "Vattenhålet" i Mjölby. Men jag kan nästan dissa nån snorunge med; "jag har faktiskt ögonskugga äldre än dig". Frågor på det?

Idag har vi lunchat på China, ett plötsligt strömavbrott gjorde att Chan fick rast och gjorde oss sällskap. Sen gjordes några inköp på stan och jag mötte upp Frida&Johanna för fika. Fika på vårsommaren innebär vin på Santinis.

1 kommentar:

linus sa...

fan du kunde ju såld skuggan till länsmuseet.