onsdag 15 april 2009

[ANNA] Firmafest!

Igår var jag på firmafest på Trattoria da Vinci så idag har det varit knappt styrfart på jobbet men det var det värt! Det var inte hela Ica Maxi bara kassabrudarna. Hela restaurangen var abonnerad och maten, fyrarätters, lagade vi själva med "viss" hjälp av kockarna. Krögare Marco bjöd frikostigt på vinet i köket och stämningen var på topp!

När jag tänker på Italien tänker jag på högljudda kvinnor i pråliga kläder, passar mig tänkte jag och klädde mig i leopard.

Konstigt nog hittade vi alltid Klara i närheten av kockarna. Johanna fick en så stor kniv hon kunde hantera. Elinor river parmesan till nästan 40 pers och Cilla coachar.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hahhahahahhahahahah!

Anette sa...

Så fin du var!
Haha, Johanna ser riktigt scary ut!

Tror du har ngt liknande men tänkte ändå tipsa om denna klänning:
http://starwoman.blogg.se/2009/april/utkast-13.html