lördag 4 april 2009

[ANNA] Underbar solig ledig dag!

Efter en rejäl sovmorgon och sen frukost gav vi oss ut i solskenet på stan. Vi var inte dom enda. Käre värld va fölk! Eftersom vi hatar folk vi inte känner blev turen på stan kort och koncis. Men Linus han haffa en snajdig Vans tisha på Sportif. Efter det buffé med extra mycket allt hos pappa Chan på China. Smällfeta rullade vi hem för att sätta på kaffet och välkomna min familj på ett försenat födelsedagsfika för att fira både mig&min man. Superfina presenter som ni kan få se om ni ber snällt. Sen vi blev själva har vi halvlegat i soffan och kollat efter resor till paradiset. Självklart inte lätt när man är connoisseur. Imorn vill jag vara i solen och så blir det lite övningskörning också!

Bröllopsblomma från mina föräldrar. Linus i en annan het tisha från Sportif som osökt får mig att tänka på spegelväggar med miniatyrspritflaskor-Skänninge marknad-Bruce Dickinson.


Linus&Chan

Inga kommentarer: