söndag 26 april 2009

[ANNA] Idag.

Idag har jag jobbat, fast bara en kortis. Sen kom jag hem till en trasig man med trasig bil. Nu är min man hel igen och bilen fortfarande trasig. Nog om det, det goda i livet väger över det dåliga och pengar, vem behöver pengar!? Vi tog en tur ner på stan och köpte en varsin "Bosse". Eftermiddagen har jag spenderat med att packa kläder som jag sålt på Tradera. Nu har nedräkningen till en härlig och lat bröllopsresa börjat. 37 dagar kvar idag hurra! Dags för matlagning och gårdagens Robinson. Inte helt omöjligt att jag kollar på Söndagsparty sen, men jag vidhåller hur störiga programledarna är. Vad som helst blir nog bra med lite paj&vaniljsås till.

Jag har världens bästa jobbarkompisar! Den här smaskiga blåbärspajen fick jag av Lena, hon sticker till mig diverse bakverk titt som tätt.

.
Linus njuter av sin glass i vad som ser ut att vara ett grått Georgien, det var faktiskt ganska varmt och mycket gott!

Inga kommentarer: