onsdag 1 april 2009

[ANNA] Släpp fångarna loss det är VÅR!


Vårkjol från Gina härligt puffig och färgsprakande. Man känner sig dock som en påskservett.

Nu vet jag med säkerhet, det hjälper att bli förbannad. Vädret tog sitt förnuft till fånga! När jag kom hem från jobbet satt min kära man i vardagsrummet, fönstret på vid gavel och solade. Den här dagen började alltför tidigt, klockan ringde 04:50. Nu avlöser den ena gäspen den andra. Men lite rätt har väl dom som säger fånga dagen. Jag har hunnit med massor! Hela eftermiddagen gick jag och drog på stan i den värmande solen. Min nya kappa och en kaffe i handen. Jag köpte bl a annat present till min mor som fyller år idag, HURRA HURRA! En smula starstruck på "mitt" Ica (Djurgårdsgatan) Björn Eriksson stod bakom mig i kön, tydligen var räkosten och brödet slut på slottet.


Hem lagad pizza med lite ruccola och ett glas Yellow Tail merlot från Australien.

3 kommentarer:

Johanna sa...

Åh vad jag hade velat strosa bredvid i solen! Shit pizzan looks good! Å vin.. ja det blir det för mig med nu.. till en pelles! Hahha!

tarmen sa...

satt linus och solade i fönstret? ja just det, ni har ju ingen balkong!

Linus sa...

Käften drygmongo.