söndag 5 april 2009

[ANNA] Slapp söndag.

Idag övningskörde vi en vända till Lambohovs centrum för att köpa en lime och kasta återvinning, viktigt att ha ärenden. Under denna korta utflykt han jag bli italienskt förbannad två gånger. På ditvägen blev jag omkörd över heldraget precis innan ett trafikljus. På hemvägen blev jag omkörd på Kaserngatan där hastigheten för nuvarande är 30. Härligt att dessa förare finns ute i trafiken, så håller vi nere befolkningsmängden så här i kristider. Annars har jag fikat med Johanna och gått en vända på stan i snålblåsten, ingen värme idag. Nu ska jag packa min jobbväska och peppa upp mig för en rejäl jobbvecka. Sen är det nog dags att laga kvällsmat, ingen pizzasöndag idag inte!


Hemma på vår gata i stan...

4 kommentarer:

Maria sa...

Åh typiskt, fick vi inte vara med :P
PUSS

Familjen Forsberg sa...

Fan ni bor ju för långt åt vänster! Ni fick inte plats i kameradisplayen, måste köpa större..
puss

Johanna som oxå bor utanför bild sa...

Anna! Jag har gjort en tidsplan å allt känns så bra nu. Den är tillåmed rimlig så att jag kan hålla den! Hahha! Puss

Johanna sa...

Nja lite slvande blir det nog men det finns en dag som heter reserv till exempel.. den kan man ju se till att inte behöva... ;) Tid för fika finns oxå så klart, å kassafesten är självklart inplanerad ;)