onsdag 22 april 2009

[ANNA] Save the drama for your mama!

Eller börja blogga på tjutspot.com, kanske nåt för alla gnällare där ute.
Dagen började med lunch och Johanna. Sen drog jag, Linus och Viktor på roadtrip till Tranås med mig bakom ratten. Jag körde lite för fort och förbi en stopskylt. Petitesser och eterneller. För utom det gick det jättebra och jag ger mig själv,osvenskt nog, fem topplock av fem möjliga.

Oufit: klänning från Vila. Linus gör en Dag Finn och bjuder på sig själv i duschen. Lunchdate med Yo-Yo.

Linus insisterade på att vi åkte till Ljungs handelsträdgård när vi ändå var i krokarna. Fika i Tranås, Viktor drar en blue-mongoloid. Linus använder det mer beprövade kortet blue-steel.


Kvällsmat, fylld lax med stekt potatis. Yummy for the tummy.

1 kommentar:

Johanna sa...

Åh det såg gott ut! Å väldigt fint med fyrkantig tallrik.