fredag 17 april 2009

[Anna] Good evening winelovers it´s boxtime...

..nja eller nä men nästan. Ett glas vitt har jag hunnit med. Kom hem från hurtrundan med Johanna och fixa lite tvätt sen ringde Malin. Jag mötte upp henne på stan och vi hamnade på 55:an med Emil&Jess. Jag går till baren för att beställa jag hinner säga hej, sen står ett glas vitt och ett glas vatten på disken med hälsningen; "det var ett år sen jag såg dig!". Hmm ibland undrar jag varför folk kommer ihåg mig. Nu blir det kyckling&pömme med min man. Han har jobbat massor den här veckan och äntligen får jag vara lite ledig med honom.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Folk kommer ihåg dig för att du är så söt å trevlig. Din eftermiddag var betydligt bättre än min som bara var plugg å ångest. Nu ska jag tydligen på fest. Puss

Johanna sa...

Anna! Nu ställde jag mig å drog på min studio,,, å nåt va konstigt.. hmm tänkte jag.... gissa vad.. jag va helt röd efter solen på prommen i dag!!!! Pepp