lördag 21 mars 2009

[LINUS] Kul kväll.

Blev en riktigt lyckad kväll igår, frugan och jag bjöd på vuxenmiddag, för vuxna människor dvs mina föräldrar min bror och min svägerska. Kändes riktigt moget, en bra vuxenövning såhär efter giftermål och allt. Fick en riktig vuxenpresent, ett stycke hylsnyckelsats modell värsting, så nu Mackan får du ha dina verktyg i fred! Nu återstår bara att hitta nån slags användningsområde för dessa leksaker.

Fick sån där ställa om klockan-panik imorse igen. Trodde på väg till jobbet att klockan egentligen var en timme mer, och att jag var ordentligt försenad. Varför ska vi egentligen hålla på och larva oss med en massa olika timmar hit och dit, det blir ju ändå ljust 25 timmar om dygnet sommartid! Det föder bara en massa ångest och oro. När ställer man fram uret?

På 206an låg det en ny BMW i diket. Nöjeskörning?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska flasha din ring när du kommer hem! Ställer om klockan gör vi nästa helg, natten mellan 28&29:e.Jag jobbar då så jag ska påminna dig!
puss

Anonym sa...

Skönt.