söndag 15 mars 2009

[ANNA] Shopping i Norpan.

Grand Hotels policy hade jag kunnat skrivit själv. På söndagar serveras frukosten fram till kl 13 och utcheckning ända fram till kl 18. Perfekt! Vi sov som små lammungar, åt frukost till vi var lagom stinna sen badade vi jacuzzi i en timma. Efter denna mjukstart var vi redo för lite shopping. Linköping ligger i lä med det mesta märker jag efter denna helg. Mamma&pappa varför flyttade ni därifrån!? Vi fick med oss ett stycke dataväska och bagagetags från Granit. Kökshandduk och en ugnsform(ej med på bilden) från Lagerhaus. Jag köpte två bodies(without organs) på Gina en i spets och en i bomull. Sen lunchades det tacos i den dära glaskupolen som ligger i Spiralen. Efter det så blev Linus starstruck men det får ni fråga honom om.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så piffigt! Jag har smsat dig anna men det verkar inte koma fram. Jag föreslog i fall halv 3 i morn... Hörs... Puss

Anonym sa...

Jag såg Pontiac. Han hade gröna mysbrallan nedstoppad i ett par sneakers. och ett par riktigt coola solglajjer.