torsdag 19 mars 2009

[ANNA] Göta Petter!

Eftermiddagen och kvällen har varit oerhört produktiv. Jag har träffat Malin och inhandlat present till min svägerska. Kom hem vid sex, gjorde en sats kolakakor och sedan tzatsiki (såväl "vanlig" som laktosfri till svärfar). Sen städade jag badrummet. Nu ska jag hälla upp ett välförtjänt glas vin och lägga mig i soffan framför Lyxfällan. En hel timme av gottande i nån trög människas miserabla skitliv, hurra! Sen ska jag öppna senaste numret av Elle som säker legat i tre veckor och väntat.

Jajemänsan bilden är bara för att flasha ringen lite!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi! Vin å lyxfällan va min kväll med! Inte illa jobbat i köket baby ... å en spegelbild fick du till med!!! Hoppas vi ses snart! Puss

Anonym sa...

hahaha... klockan 8.45 en lördagmorgon låter 'flasha ringen' riktigt kul... nästan olagligt...