onsdag 25 mars 2009

[ANNA] Fixardag!

Körlektion, backa runt gathörn och enligt "saxmodellen" -check
Lämna in Linus ring -check
Hämta Linus glasögon -check
Lämna in bilen på service -check
Tvättat -check

Ja paret Forsberg gjorde sig sannerligen förtjänta av lite gött från Wok Away. Nu är vi båda feta och kan inte röra oss. Linus ligger framför lite bilporr i form av Top Gear och jag slirar runt i bloggvärlden.
Nu ska det jobbas typ åtta dagar i streck för min del, oerhört opassande i min värld. Jobbar helst fyra dagar i följd som mest om jag får välja. Det är mer min stil. Men är man vuxen så är man och då får man minsann bita ihop ibland. And if life hands you lemons- paint that shit gold!

Dagens tack till syrran som lånar ut sin lilla racerbil och hennes karl som snällt agerar taxi! Ibland är det för praktiskt att bo i samma hus.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Till Linus: Så spårlöst försvunna är de inte. Jag tog bort dem med flit. Gissar att det är denna du saknar mest.
http://thesartorialist.blogspot.com/
Btw fick du spotify-mejlet?

Anonym sa...

Lugna puckar herr & fru Forsberg.
Det innebär ju bara att vi har en mer upp på er ;)
(hur va den svenskan :P haha)