söndag 8 mars 2009

[ANNA] pizzasöndag woho!

Jajemän det är inte bara i Forsberg/Johansson-hushållet den trevliga traditionen pizzasöndag utövas. Pelle&Jill smaka det gött? Idag har jag bjudit Linus på en liten tur i det fina vädret till Vikingstad. Visst serni, jag har kört 90väg och klarade det med beröm godkänt! Det är nästan en dubbel highfive, en sk highten på det. När jag gick på mellanstadiet gjorde ingen highfive, alla gjorde highten. Tycker jag borde återinföras, den har mer inlevelse och skapar en otroligt härlig stämning! Men roligast är väl ändå den svenska översättningen, högfemma/tia. Svinkul ju!
Dagen till ära bjuder jag på en liten Stenmark.

Jag skulle kunna uppmärksamma Internationella kvinnodagen, men väljer att konstatera att jag lever i ett jämnställt förhållande och jobbar på en jämnställd arbetsplats. Orka bry sig om alla andra, det gjorde jag för tio år sen. Larv att det bara ska vara en dag, det ska vara allas dag alla dagar. BASTA.

1 kommentar:

Anonym sa...

Den 21 april firar vi aborterade felskapta fosters dag! Högnia!