fredag 27 mars 2009

[ANNA] Fredag!

Style by: svenskt skitväder

Dagens:

Väder: Fy fan dyngsur efter cykelturen från Tornby, väl hemma bytte jag om till gummistövlar- HA! Anna-vädret 1-0. Bring it on vädergudar, ni får erat livs utmaning!

Shocker: Saffran kostar numera det dubbla, pga taskig krona och dålig skörd. Saffran= det nya Angeldust.

Häng: Johanna och jag gjorde stan och fikade. Ett besök hos Henric på Make Up Store, lite skvalleruppdatering och nya produkter.

Shopping: Den nya rougen-Wonder Blush nyans Godess, tunn ljusblå topp från Gina perfekt över den svarta spetsbodyn samt ett par svarta halvhöga tygskor från Din Sko.



Trevlig helg på er- ses i Tornby.

3 kommentarer:

Johanna sa...

Hej! Nu är jag tillbaka i civilisationen! Älskar rouget, gissar att du gör det samma! Jag är typ frisk nu å har fått mkt plugg gjort. Våfflor, tacos å robinsson ser såå mysigt ut! Jobb är mindre kul när man inte ens får sova alla timmar man förtjänar! När ses vi då? Jobbar du tisdag kväll? Puss

Johanna sa...

Tack! Ja skit oxå, vi går verkligen om varann. jag jobbar 15 - 20 tisdag och 16 - 21:30 onsdag. Vi ses ju iaf torsdag kväll! Å om andan faller på imorrn (jag vet inte hur du jobbar) så vet du vart jag finns - dvs. vid din sida om du ringer! ;) Puss

Johanna sa...

Ojsan! Friskis där! Då hoppas jag att solen skiner på dig å att det inte kommer någon nederbörd. Okej så det här med smsandet du skriver om. Jag har lite olika möjliga tolkningar. 1. Du menar att vi kan ju alltid smsas med våra mobiler. 2. Du menar att de nya telefonerna på jobbet kan smsa å jag ska sma dig när jag sitter i kassan. 3. Jag har glapp i hjärnan och fattar ingenting! ???? Puss