söndag 22 mars 2009

[ANNA] Tack för igår Viktor&Frida!


Hjärtliga gratulationer en dag i efterskott Viktor! Synd att min väckarklocka ringde 05:20 idag och vi fick gå hem när det var som trevligast. Men vafan man ska sluta när man är på topp som det heter. Viktor! Släng upp familjeportättet nån gång då! Nu ska jag värma mig under en filt i soffan med min kära man och kolla lite Wipeout och Sanningens ögonblick. Gött, underhållning när den är som bäst. Jag skulle vilja be om att få klaga lite, jävla skitväder nu är det fan bra snart. Förresten nu vet jag vad man svarar på frågan är du äkta rödhårig; jajemänsan gardinerna matchar mattan.


Spana in buketten vi fick av Linus päron, snajdig va?!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Skapligt fet bukett! Himla fin va den iaf.
Yes, nu får det faen i mig va slut på detta stjärtväder!!! Har ju gått och köpt mig nya ballerinaskor och de tål inte snö!
PUSS

Anonym sa...

tack så mycket anna! jag hade en riktigt göddig dag igår asså!