fredag 18 april 2014

långfreda

 slutade tidigt idag och mötte upp familjen på IKEA för att köpa utemöbler

 jag och barnen fick åka minibilen hem och Linus hivade in möbelemanget i kombin

Linus vill att ni ska förstå exakt hur stor kombins bagage är genom lägga sin väldiga lekamen där. Jag veeet om inte han är en måttstock för det så säg;) Vi är ju gigantiska i vår familj. Möter ni Linus kan ni väl fråga hur stor bagagen är. Han blir så entusiastisk när han får prata om det, än mindre när han får lasta den full med ett 2 meter långt bord.

Nu ska jag lägga mig med Linus i soffan framför en film. Farligt. Vi är dödströtta båda två. Fan filmen verkar ju bra:/ Aja vi ligger nog o dreglar snart. Den här påskjobbhelgen dödar mig långsamt. Så fan heller att Jesus dog på korset, han lär ha jobbat långhelg en påsk på ICA Maxi.

Inga kommentarer: