fredag 25 april 2014

freda

 Grynet, jag och Linus åt lunch på Stadsmissionens café

 det var dögott som vanligt, mmm frittata serverades!

 mmm kaffe o kaka

Vi for vidare på loppis på vägen, alltså jag älskar den här barnstolen. Jag ville så gärna köpa den och vill det fortfarande men nä helt rika är vi ju inte, ibland får förnuftet segra.

 Vi anlände till Ödeshög och möttes av en glad Skorpan, och en lika glad farfar&farmor. Farfarn fyller år idag så vi gratulerade honom och åt tårta i trädgården. Vi stylade honom med en ljusblå skjorta i trendig murarmodell.

Sen drog vi på hundrastning och skogspromenad medans Gittan förberedde middagen. Vi åt makalöst god svärdfisk och drack vin, en mycket fin kväll. Båda barnen somnade i bilen hem och vi bar upp dom till sina sängar. Nu sitter jag och kämpar med mina ögonlock, gud va trött!

2 kommentarer:

Frida D sa...

Vilken fin barnstol! Och vilken söt unge i stolen :)

anna sa...

Tack raring:)! Hoppas allt bra med er lilla guldklimp!