tisdag 3 september 2013

tisda

Nä men vi snorar på här hemma, allra mest jag och Grynet. Dagen har innehållit en inbjudan till Algots kalas (jejj va kul!) Jag har klickat hem ett regnskydd för schyssta 159:- som ska passa båda våra barnvagnar. Vi hade ett till den "nya" vagnen men det var ett sånt som följde med vagnen, genomskinligt lite styvt. Klippt värdelöst, fick utbrott av episka mått varje gång jag skulle försöka vika ihop det och få ner det i tillhörande plånbokstora väska. 

oj! fötterna på det ammande ekipaget, här uppe är vi ju! 

Skorpan med sin egen shopping, trosor och ost som hon själv smakat sig fram till vilken hon ville ha på Norins



När syrran, ensam, vill vara barnvakt åt båda våra barn (samt har sitt eget hemma) då bör man boka in henne på en omfattande sinnesundersökning va?

4 kommentarer:

erika sa...

Jag måste ju fråga, även om jag gissar på att Grynet sportar vintage, men vart är den finfina mössan ifrån?! :)

Maria sa...

Hahaha ja vet i fasen hur jag tänkte ;)

anna sa...

Erika!
Lindex! Men visst ser den rikigt retro ut:) fanns body också för länge sen, den fick Skorpans kompis Algot.

Maria!
Man ska inte tänka så mycke;)

erika sa...

Åh, då vet jag vart jag ska kila in nästa gång jag hänger på stan :) Tack!