onsdag 4 september 2013

[ANNA] onsda

 vi må bo mitt i innerstan men vi har turen att ha två sandlådor med rutschkanor precis runt knuten

 fruktstund på bänken

Linus har varit hos tandläkaren i Mjölby, han passade på att beta av ett jobbsamtal efter det och köpa minimini vantar till Grynet. Linus är även känd som Pepsodentmannen. Inte ett enda hål på sin 31 år, inte ens tandsten, vansinnigt. Världens bästa tänder har jag inte men långt ifrån dom sämsta heller som tur är!

Jag gillar Burt´s Bees, deras torra-läppar-produkter är tokbra! Idag fick jag hem en leverans till Grynet. I Sverige tycker jag det är lite för dyrt, men thank you lord för webshopar. I England kostar dom hälften så mycket:)

Nu ska vi hugga in på eftermiddagens bak och kolla på Breaking Bad! Hoppas det blev gott, det är premiär.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis familjen till 2:an. Hemsida tips på burt.
// Grebo Malin

anna sa...

Tack Grebo-Malin:)!
feelunique.com
Kram och hälsa familjen!

Anonym sa...

Har läst så mycket om Burt's Bees så nu får jag nog banne mig ta och testa snart...