torsdag 20 augusti 2009

[TARMEN] Bio!

Har nyss sett Pubilc Enemies och måste säga att jag är lite besviken på den! Har varit peppad på den länge nu och har haft stora förväntningar på den! Vet inte riktigt vad där var med den men den var inte så jävla bra! Det var ingen bra handlingen i den direkt! Vet inte vad jag ska säga om den mer än att den var sevärd men inte mer än så! En glad överraskning var ju att Don Frye var med i filmen och lyste upp den med hans snygga mustasch! Men vill ni se en 5.0 film så ska ni se The assassination of Jesse James by the coward Robert Ford! Såg den för andra gången igår och den var lika bra som första gången! Skit snygg, spännande, cool och helt lysande skådespeleri. 5.0 helt enkelt!


3 kommentarer:

linus sa...

Ville inte säga nåt igår för å misspeppa, men jag har bara hört skit om den, därför jag inte ville hänga me...

Stefan sa...

Jag tänker ofta på Don Frye. Kommer vi få se honom slåss igen..?

tarmen sa...

Linus-ja du gjorde nog rätt i att stanna hemma..
Stefan-tror nog inte vi får det. iaf inte i ufc.