fredag 21 augusti 2009

[ANNA] slappdag

Precis kommit hem från stan. Johanna och jag brunchade på Ågatan, blev nostalgiska och åt en dubbeltoast. Det är nog fyra-fem år sen jag fikade där, åt samma sak, men då hette det ju Yngves. Kul att samma folk som då sökt sig tillbaka. Johanna åkte till jobbet och jag gick och drog i affärerna(favvosyssla). På vägen hem mötte jag Hanna, Cribbe och Olle som satt på Espresso House. Så jag gjorde dom sällskap en stund, mycket trevligt! Sen köpte jag lite frukt och gick hem. Skön ledig dag helt enkelt, nu ska jag lägga mig i soffan med tidningen och fruktsallad(Linus; det finns jordgubbar kvar till dig!).


Ibland saknar jag mitt mörkbruna hår(gjorde det lite idag). Ja, det var väldigt mörkt brunt, alla sa att det var svart. Men är man så ljus som jag är är ser mörkbrunt svart ut. Men att bli ljus är väl inte det allra smidigaste jag gjort, så jag får nog vara snäll mot mitt hår och låta det vara. Men nån gång kanske jag slår till igen. Jag trivdes mycket mer i röda kläder när jag var mörk(älskade rött!). Hittade den här galet snygga bodyn på Agent Provocateurs hemsida. Den vill jag ha! Tills jag såg priset, 635 EURO! Såg att Carolina Gynning har den, lyckliga mörkhåriga hon!

1 kommentar:

Hanna sa...

Anna! Jag saknar med mitt svarta hår ibland(alltså jävligt ofta)! Men Cribbe ställer in bröllopet om jag färgar mitt blonda burr;)