tisdag 11 augusti 2009

[ANNA] Yeah baby!

Här sitter jag och skyfflar in hallonsorbet! Idag steg vi upp i ottan och åkte till våra jobb, fördelen med att börja tidigt är att man slutar tidigt(alltsom oftast). Vi tog en vända i inredningsbutikerna i Tornby, den enda som är nåt att ha, där man gör riktiga fynd är nog Nordik. Vi var på jakt efter en ny köksklocka, med inbyggd äggklocka(så utbudet var obefintligt). Vi fick helt enkelt åka hem, gå till Åhléns och köpa en precis likadan som vi hade innan(som gått sönder). På Åhléns blev det även en snygg kofta till mig. Tunn och galet mjuk i ull, tänker att den blir resplagg till Barcelona. Jag drogs likt Britney Spears till dåligheter till en stor lila väska. Jag har drömt våta drömmar om en sån ända sen Madonna ft Pharell Give it to me-videon. Pharell hasar runt på ett riktigt lila åbäke, om jag inte missminner mig en Hermes Birkin bag(dryga fem månadslöner). Han har förövrigt setts använda den flitigt privat! Jag skulle behöva tre Birkin tror jag, en lila, röd och en svart. Pharell är nog förövrigt mitt nigga-freecard. Mitt vita freecard är som alla vet Dave Grohl. Mitt livs kärlek är Linus. Nu ska jag fylla på med mer sorbet!


Best wishes birthdaykiddo!

1 kommentar:

frida sa...

oh se där, där var ju jag. haha, tack så hemskt mycket! och tack för påhälsningen på Sportif igår. det var lite långtråkigt just då, så det var bra att ni kom och livade upp stället lite.

kram!