fredag 14 augusti 2009

[ANNA] fredan.

Idag ringde klockan tidigt för mig, bara att klä på sig och styra mot jobbet. Fördel idag, Linus ledig, bil till förfogande. Har haft ett par riktiga huvudbryderier på jobbet att bita i den här veckan, siffror som inte stämmer är fan inte bra siffror. Men idag föll allt på plats. Så Gitte om du läser detta, jag har gjort mitt allt och det ser fint ut till dig när du kommer tillbaka! Nyss kom vi hem från stan vi har uträttat ett ärende åt min far och sen drack vi Mocha frapinos i solen. På hemvägen hyrde vi en film, det var nog kanske ett år sen sist. Jag ska göra mitt bästa för att hålla mig vaken framför filmen, tidiga mornar en hel vecka, det ser inte ljust ut. I helgen jobbar vi båda så det händer inget på fronten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det känns tryggt med dig Anna. Om det så regnar, haglar och bildar snömassor i augusti, så kan man alltid lita på dig, i alla väder. PUSS! TLC Spikes matte

Anna sa...

Annika: Nu är du välkommen att kommentera om från början:) jag kan bara ta bort hela kommentarer inte delar.
Ha det fint!

Anette sa...

Ser smarrigt o skönt ut i solen!