onsdag 5 augusti 2009

[ANNA] Skänninge marknad!

Idag blev det marknad i Skänninge för hela slanten! Vi mötte upp Tobbe, Ditte och Rickard och gav oss in i myllret. Men allra först hälsade vi på hos Linus jobb, snälla som dom är har vi vip-parkering där som vanligt! Det som inhandlades i sällskapet var mat och åter mat, riktigta konnässörer är vad vi är! Rickard köpte i och för sig vinyler. Som alltid blev det mysig fika på favoritstället, Musécaféet. Hallonsoda och sockerdricka med sugrör i fina flaskor i femtiotalsstil. Eftersom jag och Ditte är vuxna drack vi kaffe. Helt otroligt nog sprang jag på massor folk jag känner, med tanke på att det var hundra miljoner människor där. En kanonhärlig dag! På vägen hem svängde vi förbi Gitte, Lowe och Anders som precis som vi gjorde sig av med prylar på bakluckeloppisen i Folkets park. Sen hämtade vi upp lite Wok Away, åkte hem och stupade i soffan. Nu ska jag smaska i mig ljuvligt stora och söta körsbär och några chokladtoppar!
Ditte är one-hot-cookie!

Det här är våra nya frukostmuggar från Sagaform, fynd på Kosta outlet.

1 kommentar:

Maraía sa...

Vilken fin klänning eller vad det är förnåt du har sis!! :) Vilken pingla! :)
Meeeh, det är ju massa folk som går/springer/befinner sig längs med stångån, ingen fara! Sparkar dem på penis (om det nu är det könet som attackerar mig) om nån är dum mot mig :P haha