onsdag 19 augusti 2009

[ANNA] Välbehövlig ledig dag!

Äntligen en dag utan jobb! Skönt, tog sovmorgon och åt frukost länge. Sen kom Frida och ringde på, hon hade problem. Alltifrån telefon till köksproblem. Men från att hon ringde på tog det en kvart så var allt löst. Vi firade med lunch med Johanna på stan. På väg ner stötte vi på det här hålet, omringat av nyfiket folk. Vi var absolut inte mindre nyfikna. Men jag fick vänta ca fyra timmar innan jag kom hem och slog på datorn tills jag fick en förklaring. När Johanna åkte till jobbet och Frida till skolan så kom Linus hem och mötte upp mig på stan. Vi åt glass och tittade på studenter. Jag prövade mojitosorbet, mycket läskande och fräscht, men det såg ut som tandkräm. Ikväll ser det ut som det blir filmmys i soffan. Imorron är det jobb igen men det gör ingenting jag har fått min lediga dag nu!

3 kommentarer:

tarmen sa...

vad var det med hålet då! varför är det där?

Anna sa...

Välkommen hem baby! Meh blindstyre du får ju klicka på hålet i texten där uppe!

Anette sa...

Åh, var länge sen jag njöt en Bosses. Måste försöka åtgärdas nästa vecka om solen skiner...