torsdag 21 februari 2013

[ANNA] torsda

Nähä ni dags att stänga av slösurfet (letar efter en schysst mammabaddräkt) och dra igång ett avsnitt House of Cards. Ikväll ska det banne mej vara släckt kl 22, ännu en tidig morron imorn för hela familjen. Sen tar Linus och Skorpan helg, jag med givetvis, men jobbhelg. Skorpan skickas till förskolan med glittrande tassar imorn. Hon ville ha nagellack när jag klippt naglarna på henne, hon valde själv från hyllan med nagellack. Valet föll på en riktig nyårsrackare från Essie. Hon har en killkompis i samma ålder på förskolan som ofta sportar schyssta nagellack till sina lila strumpbyxor eller dylikt (tänker att han har härligt roliga föräldrar). Han lär bli avis imorn hörni! Tänk om innehållet i bulan är en grabb, sjukt kul att sätta tänderna i ett grabbprojekt. Ja alltså ni kan ju föreställa er vad som händer om JAG uppfostrar en kille;) Då ni, då ska det formas det ödmjukaste, lugnaste, klokaste, roligaste och jämställdaste södra Sverige skådat i pöjkväg. Det har ni mitt ord på. Sen är det ju bara det där med namn då..

Tur att det är 5 månader kvar!

2 kommentarer:

Maria sa...

Har du något snitsigt tips på hur man lättast får ihop lapptäcket? Och till sko/fot mätaren, är det de orden jag ska söka på eller hur hittade du den? Sån skulle jag med vilja ha:)

Anonym sa...

Нave you evеr cοnѕidегed publishing an еbooκ or gueѕt authoring on
other blοgs? I have a blog based upon on the same
topiсs уou discuss and ωoulԁ really liκe to have you share some
storieѕ/іnformation. I know my audienсe would
аρpreсіate yоuг ωοrk.
Іf уоu are evеn гemotеly interesteԁ,
feel free to send me an e-mail.

Alѕo νisit my web blog - V2 Cigs