måndag 11 februari 2013

[ANNA] månda

Skorpan och jag var lediga idag. Förmiddagstur i snön till pulkabacken. Vi tog med oss massor snö in som Skorpan smälte i skålar med vatten, tror hon pysslade med det i en timme..

sen var det dags för mig att susa in till jobbet en kortis för måndagsmöte, slog till på en ny tröja. Köpte något lite rymligare, vill ju känna mig piff fast det tjockar på!

Linus var på systemet, han glömde inte sin fru som är torrlagd närmsta tiden och botaniserade i det alkoholfria sortimentet till mig. Det alkoholfria vinet, såväl rött som vitt testa jag förra graviditeten. Nä, direkt ogött, sånär som ett mousserande som var helt ok. Då kan jag hellre dricka mineralvatten. Nu kom han med med några olika "måltidsdrycker" denna jag testade ikväll var mycket god!

2 kommentarer:

Mia sa...

Åhhh, grattis till magen Anna! <3

Anna sa...

TACK snälla Mia!
Hoppas allt är fint med dig!
kram