onsdag 13 februari 2013

[ANNA] onsda

 morronens tjena Linus vi är vakna och peppade -mms!

 Skorpan lekte med mina knappar från syskrinet och lade ut små spår här och var....

 Efter kusinpulka blir man hungrig! Vi festade pannkakor, körsbärssylten är himla fin hörni!

 -mamma kan du hämta min skrivbordslampa? Den skulle placeras på köksgolvet sen försvann Skorpan iväg och kom tillbaka i klänning, amen aha!! Det är ju en mikrofon fan va dum jag är. Jag var helt övertygad om att det var något Linus kommit på. Nä det visade sig vara barnets egen fantasi där och då, sjukt kul!

 I väntan på att Linus skulle komma hem från jobbet och hela familjen skulle åka och hämta den ena bilen från service (så jag kunde köra hem den andra) spelade vi spel.

I går var det äntligen säsongsstart för Walking Dead! Som vi längtat! Å andra sidan går det ju ingen nöd på oss då House of Cards är helt briljant (David Fincher ligger lite otippat bakom den). Men nu, nu blir det nybakta chocolate chip cookies (har visat min man extra kärlek och bakat hans favoriter) och te framför Sveriges Mästerkock. Först ska jag snyta mig och be för att inte näsblodet drar igång igen. Så här var det förra graviditeten med. Jag hade verkligen aldrig någonsin blött näsblod förrän jag blev gravid, då händer det tydligen titt som tätt (tydligen rätt vanligt). Jävla osmidigt!

Inga kommentarer: