fredag 1 februari 2013

[ANNA] födelsedagsfreda

Vilken födelsedag hörni! Det hade man ju inte trott, ni vet ju hur det är när man fyllt vuxen och har barn. Ens egna högtider försvinner lite och blir rätt oviktiga. Linus gjorde frukost åt mig innan han åkte till jobbet och när jag kom ut i köket stod en jättebukett blommor på köksbordet! Där tänker man ju att det räcker..Jag var inställd på en sån där vanlig dag av tvättstuga, hänga med sparven allmänt städ och matlagning (livet är ju så rafflande att man får en infarkt för mindre numera). Då börjar alla gratulationer trilla in och det fanns inget slut, vänner, jobbarkompis, familj och släkt! Sms, telefonsamtal, bloggkommentarer, kort OCH ännu en blombukett! Skorpan och jag gick till Linds och valde oss en chokladboll respektive semla som vi festade på efter lunch. Syrran slutade tidigt idag och Skorpan ville väldigt gärna hämta Vilma på dagis så det fick hon. Både Vilma och Skorpan blev väldigt glada för det. Kusinerna gjorde dagisgården osäker och sprang runt och jagade varandra och skrattade hysteriskt.

När Linus kom hem (med hämta-thaimat som var det jag önskade mest) så fick jag pussar och presenter:

en tavla från mina favvofotografer och ett armband från Edblad&Co 

NU På Spåret, sen nån film Linus har på lut. Nu tar vi födelsedagsfreda hörni!

5 kommentarer:

Lovisa sa...

Perfa födelsedag i mitt tycke! Grattis grattis!

Anonym sa...

Grattis Anna på DIN dag !!

kram, Karin

Anette sa...

Vilken härlig födelsedag du hade Anna! Nice :)

lisa sa...

Får säga grattis i efterskott.
Skyller på sjukdom ;)

Anna sa...

TAACK Lisa:)!