onsdag 20 februari 2013

[ANNA] onsd

 Gårdagens snöbus. I en liten grop i snön låg en liten harpalt och kurade.



 Linus skivomslagsfoto finns nu också som t-shirt, så nu kan han stoltsera runt med det på bringan!

Jag funderat sen Skorpan var liten på att investera i en sån hära fot/sko mätare. Nu har jag gjort slag i saken. Jag nätfyndar ju rätt mycket skor till henne, nu är det inga mer frågetecken runt skostorlek, funkar stövlarna i garderoben den här våren också...? Med en kiddo till på väg blir den garanterat använd!

Hela familjen har haft långa dagar på respektive arbetsplatser. Min bestod av 8-17 med ledarskaps-Emma från huvudkontoret. Mycket intressant och givande men nu är mitt huvud som ett mosigt plommon. Man ska fundera analysera och vända ut och in på sig själv då orkar man knappt dra ut köksstolen när man kommer hem. Då hela familjen kom hem sent idag så slängde vi bara ihop lite korv och snabbmakaroner sen var det i princip läggdags för sparven (vi kliver upp innan 06 imorn allihop, intensivt veckoslut för alla tre) Linus skickade jag ner med en öl till grannen direkt efter middagen, grabbgänget skulle ha en topp-5 kväll. Det är han mer än värd!

Inga kommentarer: