fredag 22 februari 2013

[ANNA] freda

Jag har inte för mycket att delge. Hämtade upp Skorpan efter jobbet, det tog en timme, hon är inte snabb den lilla fröken, vi hade ju inte bråttom å andra sidan. Det var ju bara tvätten som väntade hemma och den stod kvar. Diskade, bäddade, dammade och städade badrummet (så här var jag förra graviditeten också, überrenlig, dille på rent överallt). Nu ska jag fortsätta fnula på presenter till familjens marsfödelsedagsbarn. Ikväll blir det kanske en Netflixfilm om vi kan klämma oss in, mycke på tv var det ju inte att ha! Imorn börjar jag sent, betyder ju inte sovmorron för det men skönt att släpa runt i pjamasen lääänge.

Nu har jag officiellt inte en jag-ha-ätit-för-många-semlor lönnfet kuddsmugglarmage, kursledaren i onsdags som jag inte träffat sen i höstas såg att jag var gravid. Det börjar ta form alltså men fan mjukt är det än så länge haha.

Inga kommentarer: