lördag 16 februari 2013

[ANNA] lörda

 Skorpans kusin hade denna fina jacka förra säsongen, jag var bra sugen på den då men vi hade precis hittat en annan fin. Nu sprang jag rakt in i den på en reaställning 170:- (399:-) en enda kvar och i Skorpans storlek, meant to be! Den ser ut som en liten Fjällrävenjacka och passar ju utmärkt i mullefamiljen som bara väntar på att skogen ska tina nån himla gång.

 Eftermiddagens kusinlek, Markus gav sig på ett gigantiskt projekt!

Till kvällsmat hemmagjord pizza. Skorpan fick göra sin egen.

Idag har jag varit helt klippt färdig. Gjorde misstaget att lägga mig på sängen och läsa bok med Skorpan. Jag kämpade hårt för att inte bara ge efter och somna, tillslut fick jag helt enkelt gå upp ur sängen för det bara gick inte. Det där lilla fostret suger musten ur mig just nu. Förra graviditeten var det ju en helt annan femma, var man bara hemma kunde man ju ta det hur soft som helst. Powernapa mitt på dan och slappa i soffhörnet. Den här gången not so much. Jag är ju ofta själv med Skorpan när Linus har långa jobbpass då är det bara att ta sikte på mållinjen i horisonten.

Ikväll denna.

1 kommentar:

Anette sa...

Åh, älskar den jackan! Så härligt med reakap ;)