lördag 28 november 2009

[ANNA] Förkylt läge.

Det kan fan inte vara värre att föda barn än att vara så här förkyld. Har snorat mig igenom natten halvsittandes, stackars Linus har nog inte heller sovit mycket. Hade svårt att andas när jag låg ner och var rädd för att dö(haha). Linus försökte övertyga mig om att jag säkert vaknade om jag slutade andas. Har karln inte hört talas om att dö av kvävning i sömnen!? Det heter ju fan det för att dom inte vaknar innan dom rycks bort! Men tydligen hade han rätt för nu är klockan lunch och jag lever(nätt och jämt). Det här passar inte mig, jag ville vara fin i mitt nyfriserade hår, gå på stan och fika. Istället sitter jag i mysoverall med håret i en knut och är osmickrande rödflammig i ansiktet. Igår innan vi somnade låg vi och pratade om vår bröllopsresa och drömde oss tillbaka. Champagne/Mimosa till frukost och barnförbud(egna barn på resa=underbara, andras=äckelbarn). Men det bästa av allt med resan hade vi ju faktiskt med oss hem;)

3 kommentarer:

Johanna sa...

Ja vi hade gärna fikat med dig å ditt fina hår.
Krya på dig vännen å dö inte.
Ps. När det ni hade med er hem är "ung vuxen" och ni nostalgiskt visar dessa bilder kommer han/hon/den/det tycka ni är äckliga. Fast jag tyckte bara det var sött. Pöss

Anna sa...

Tack tack, fy uschlans va förkyld jag blev, men jag är nog snart back on track. Fikandes med er givetvis!
Hahaha ja jag har ju komit underfund med att "den" kommer tycka att jag och Linus är stundtals så himla töntiga och fattar inget!
puss

Johanna sa...

Hahah ja det är tyvärr så att det ingår. Fast sen blir den lite mognare och kommer sluta tycka så. Det är bara en fas... å det är låååångt kvar dit! Puss