tisdag 3 november 2009

[ANNA] Denna dag ännu ett liv.

Det är nog sammanfattningen. Idag har livet bajsat på mig. Nån gång mellan varven måste det väl vara så även för mig. Skitbil att skitrepa sig, skitavsaknad av rödahund-immunitet, skitprovtagning på fredag. Inte bokstavligen skit-provtagning. Snarare blodprov i två omgångar. Glöm din lediga och efterlängtade sovmorgon på fredag. Som tur är(anledningen till att jag inte svalt tungan idag) har jag världens bästa man, som har fått Mia Törnblom att framstå som en surtant. Han somnade för övrigt i soffan nyss, vaknade till och frågade om han läste tidningen. -Nej. -Näfan jag tyckte att det var för lätt att läsa fast jag blundade...Frågor på det? Kanske nån som vill ifrågasätta att vi låg i absolut lägsta riskgruppen för att få ett barn med kromosomskador? Hursom så lös Johanna upp min dag med en mycket trevlig fika och en tur på stan. Även Frida D&Anna K spred gläjde. Johanna och jag sprang på ett glatt gäng jobbarkompisar, som gjorde sitt bästa för att köpa stan. Nu ska jag äta glass sen sova. Vi ses imorn, en förhoppningsvis mycket bättre dag!

jag kan ha världens gladaste jobbarkompisar!

1 kommentar:

Anette sa...

Fin bild på tjejgänget!