onsdag 4 november 2009

[ANNA] onsdag!

Idag slutade jag tidigt, åkte hem till min hemmaman som hade tvättat. Vi fikade likt ett pensionärspar på wienerbröd. Sen gick och la mig på sängen och kollade tv, i typ tio minuter sen slocknade jag. Och sov i två timmar. Vaknade av att Linus sa att maten är strax klar. Vilken lyx! Och vilken mat sen! Linus hade för ett tag sen sett på Nyhetsmorgon att tvkocken gjorde egna vårrullar. Sen dess har han pratat om dessa vårrullar. Så idag har han fart stan runt efter ingredienserna. Det var kalasgott. Nu ska vi kolla på Dexter och äta glass. Hoppas jag sover bättre i natt, har sovit riktigt kass ett par dar nu. Vaknar vid halvfemtiden och kan inte somna om, och inne i bulan är det full gympa.

lugn i moralpaniken nu, det är Linus sida av bordet, inte min öl alltså.

Trevlig kväll allihopa!

1 kommentar:

Anette sa...

Åh, en sån MAN du har!!!