torsdag 26 november 2009

[ANNA] Bling it!

Bjuder på en favorit ur gömmorna. Örhängena som glammar upp vilken grå novembertorsdag som helst och får dig att känna dig som Grace Kelly. Idag har jag fikat med Frida och Johanna efter jobbet, det satte färg på den här dagen med vill jag lova. Borden står tätt på Fräcka Fröken så killgänget bakom oss fick nog veta mer än dom ville. Temat idag var intimiteter. Torsdagskvällen spenderar jag i övrigt själv framför tv:n, Linus(som har namnsdag idag) jobbar kväll. Men imorron har vi ledigt tillsammans, på agendan står klipp och piff för min del och sedan ska vi äta lunch på stan.

6 kommentarer:

linus sa...

glimmering girlfriend!

linus sa...

eller jag kanske ska säga whoop-ass wonderful whife.

linus sa...

och alldeles för sent insåg jag min fatala felstavning. WIFE ska det vara.

Anna sa...

Hahaha fel eller inte så tackar hon! Masa dig hem då så vi kan pussas.

lillsyrran sa...

Heta blingbling syrran! :)

Johanna sa...

Du jag ska säga dig att du inte bara kände dig som Grace du ser ganska mkt ut som henne oxå på bilden! Linus han har sig en fin fru att pussas med och tänk på att ni bara får pussas för om man ligger när men är gravid blir man sjuk! ;)